Evangelist ve siyonizm

by muhalefeto

Türkiye Cumhuriyeti her aksaniyla işleyen, hareket halinde bir askeri güçdür. Anadolu topraklarinda yasayan vatandaşlari ile bir butundur. Bu ülke de surekli bir reaksiyon vardir. Insanlari ağir ve yavaş degil aksine surekli yer degistiren, atik bir tutum sergilerler. Cevremizde ve bizi icine alabilecek bir savaş halinde bu bizim sorunumuz olmaktan çıkar ve Dünya’nin sorunu haline döner. Ben bu vatanı yürüyen bir ordu ya benzetiyorum. Bu atagil ve karakterist bir özelliktir. Bunu istedigin kadar engelle M.Kemal Paşa nin soylemi gibi kaninda mevcuttur. Bu millete gelebilecek bir eylem akabinde tek bir yumruģa dönüşür. Sen bakma ic cekismelere, dış cekişmelere. Bu sabir sadece savaş ve doğal afet halinde bozulur. Doğacak olan yumruk ve kenetlenmeyi hiç bir güc bozamaz. Bu yuzden Türk milleti tarih boyunca devletler kurmustur. Bu milletin en iyi yaptigi iştir.

Bunu neden soyluyorum cünkü Turkiye Cumhuriyeti nin kuruldugu gunden bu yana hic bir zaman bu denli bir tehlike icine girdigini ve etrafinin sarildigina sahit olmadim. Ne okudum ne de duydum. Türkiye bugün ekonomik bir savasa girmistir. Balta limani anlasmasi gibi dayatma var. Bunun sonucunda iç ve dış karışıklık doğacak. Bu yaziyi okuyan herkes çok yakında buna sahit olacak. Diz çökme dönemine girdigimize inaniyorum. İc siyasi sorunlar teşkil edecek. Ve Dışarıya bağimli olacak.

Bu ülkenin düşmani kendi vatandaslari degildir. Bu ülkenin düşmani kehanetler uzerine hareket eden, sapkin dusuncelere sahip küresel güçtür. Bu ulkenin düşmani Evangelist Hiristiyanlar ve siyonist rejimdir. Bu insanlar da devlet ve millet inanci yoktur. Kehânetler uzerine hareket ederler.

Bir bakmissin Bir devlet adiyla karsina bir bakmissin buyuk bir sirket adiyla karsina dikilivermisler. Bu topraklar tehlike altindadir. Türkler kürtler ve araplar ile sukunet icinde gecinmedigi gün bu tehlike bizi icine cekecektir.
Papa bile 1000 yildir birbirine düşman olan iki kiliseyi birlestirmeye geliyor. Ege yoremiz ve Dogu yoremiz tehlike altindadir.

Hollywood bir film cekti. Imdb notu yerlerde olan left behind. Aha da bu hastalikli güruhun isleri…

Bir millet kendinde olan şeyleri değistirmedikçe Allah onları değistirmez (Ra’d 11)

